... niin tämä Stanstan heittämä meemi täytyy nyt heti tehdä!

Ensin säännöt:

  1. Link to the person who tagged you.
  2. Post the rules on your blog.
  3. Write six random things about yourself.
  4. Tag six people at the end of your post and link to them.
  5. Let each person know they’ve been tagged and leave a comment on their blog.
  6. Let the tagger know when your entry is up.

Ja sitten muutama järisyttävä faktatieto Cherrysta:

1. Salainen haaveeni on vielä jonain päivänä muuttaa Pohjois-Amerikkaan, tehdä töitä siellä ja olla onnellinen.

2. Olen melko älykäs, vaikkei sitä päälle päin huomaa :) Triviaalit voitan yleensä mennen tullen, vaikkei se mikään älykkyyden mittari varsinaisesti olekaan. Tai sanotaanko, että mulla on todella laaja yleistietous asioista. (Vaikken lue edes Hesaria)

3. Olen aina saanut sen miehen, jonka olen oikeasti halunnutkin. Jos joku onkin osoittautunut hankalaksi, olen todennut, etten sitä olisi halunnutkaan. Tiivistetään niin, että kaikkia olen ainakin saanut kokeilla Cool

4. Olen vähän turhan nöyrä. Luovutan melko helposti, en jaksa taistella omien oikeuksieni puolesta välttämättä sellaisella tarmolla kuin tarve vaatisi. Toisaalta, elämä on kyllä opettanut nöyräksi.

5. Vaikkei parin viime vuoden postauksista välttämättä uskoisi, olen melkoisen positiivishenkinen tapaus. Näen mieluummin asioiden valoisat puolet, kuin annan synkkyydelle sijaa. Joskus toki pimeyden voimat saa vallan, mutta onneksi olen paremmisas väleissä Valon ja Ilon kanssa, ja yksissä tuumin murheet yleensä on selätettyHymy

6. Olen tosi laiska töissä (nykyisin). Tähän asemaan päästäkseni olen tosin joutunut tinkimään monista liian tärkeistä asioista, kuten esim. lapseni vauva-ajasta. Menin töihin muksun ollessa vasta 6 kk, eikä taukoa sen jälkeen ole ollut. Ahkeruus on ollut hyveeni näihin päiviin asti, nyt tuntuu, että ote on pikkuisen lipsumassa, enkä ole niin ehdoton töiden suhteen.. Nolostunut

Kaikki mun vakkarilukijat onkin jo melkein haastettu, joten jätän tämän kohdan avoimeksi, enkä haasta ketään! (olen kapinallinen) Paitsi yhden haastan!

Voittaja on...tittidiii....SIRENITA !!