Mä en nyt meinaa millään ehtiä kirjoittelemaan tänne blogiin. Taas on sen seitsemän rautaa tulessa, ja sitten kun kotiin pääsee, niin uusi harrastukseni työllistää minut ihan täysin! Olen nimittäin innostunut kokkailemaan kaikkea uutta ja kivaa liittyen tähän VHH-ruokavaliooni, jota nyt olen tiukasti kaksi viikkoa noudattanut. Cool

En olisi itsekään uskonut, mutta ne reseptit on niin helppoja ja nopeita, että mielellään teen pariksikin päiväksi ruoat valmiiksi. Kaapista on sitten helppo ottaa valmiit annokset syötäväksi, ja turha napsiminen jää väliin. Kätevää, mutten tosiaan tiedä, kauanko tämä mun innostukseni jatkuu.

Painoa on lähtenyt kurjat -100 g. Todellisuudessa sitä on lähtenyt ehkä reilu kilo, mutten tohtinut mennä vaa'alle heti silloin kun alotin, vaan päätin, että vaatteet olkoot minun puntarini. Ja mitat otin strategisista paikoista. Eli viikon saldona on siis painon pudotusta -100 g (Päättämätön), mitoista on lähtenyt mahan kohdalta -1cm ja tisseistä tietenkin eniten, eli -4 cm. Mulla tuo paino lähtee aina valumaan ylhäältä päin, ikävä kyllä, mutta parempi sekin, kuin ei mitään.

Olen kyllä liikkunut kuin hullu (siis minun mittapuuni mukaan). Olen kävellyt joka päivä lenkin 45-60 min. Lisäksi olen pelannut sählyä, treenannut koiria ja lenkkeillyt ihan ilman koiriakin, jotta saisin yhtäjaksoista sykettä nostavaa liikuntaa. Koirien kanssa kun nyt kumminkin joutuu aina tasaisin väliajoin pysähtelemään. Tänään tosin jää lenkki väliin, kun on treenipäivä, ja myöhäseen varmaan menee. Mutta huomenna on sitten taas 5 km lenkki tiedossa, sovittu jo, joten en voi luistaa siitä.

Muuten ei oikein mitään uutta kuulukaan. Yritän nyt tsempata itseäni tässä, vielä olis se 16 kg tiputettavaa, että olisin niissä mitoissa, jossa viihdyin kovin hyvin vielä pari vuotta sitten.

Kivaa viikkoa kaikille!